16/10

Hola qué tal?

Själv mår jag fint! Gårkvällen spenderades som sagt hos Emma och vi hade minsann en trevlig kväll! Vi bakade en kladdkaka & såg idol, båda halvsomnade i soffan och sen sov vi hela natten vilket behövdes. Sen följde hon mig till bussen och jag åkte till stan.

I stan så träffade jag min man och vi gick runt lite, köpte ett par skor från Intersport, dom jag hade kollat på igår och jag ska försöka ha dom på mig ikväll och se ifall dom är nog sköna. Annars blir det nog att jag lämnar tillbaka dom sen så får jag se efter några andra.

Idag så ska jag och Jonnegubben fira våran 4-månaders dag lite sent, så han bjöd mig på mat på wook&roll, vilket var supergott! tack♥ Sen for vi och köpte godis och ikväll ska vi se film och bada! Sen bara rå om varandra hihi. Mobil & Datorförbud gäller ikväll så vi får höras imorgon. PUSS O KRAM!



Dessa vart det, man kan sätta in ett chip i dom och sen se hur långt man går/springer. Kan ju jag behöva eftersom jag är ute och springer så hilma ofta.... hehe.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0