6 oktober



Satt och funderade idag, skulle man inte lika gärna kunna hoppa över denna meningslösa månad Oktober??, det är NU kylan börjar komma på riktigt och det är nu som proven och inlämningarna/förhören bara väller in.Det är nu det är mörkt och trist väder hela tiden.Det är nu man går i seriös dvala för att det är så mycket av allting. Kunde vi inte hoppa direkt till November och vara en månad närmare jul. Tänk så skönt!!!!

Aja, nu är det inte så och jag måste tillbaka till verkligheten. Matteplugg  hela kvällen ikväll sen ska jag hinna klämma in samhällsläxa också... Uuuuuuäk!!!

Som tur var går tiden kanske fort för ikväll är jag med min baby första gången på denna vecka, saknar honom så!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0