gråter blod

BUUUU innan middagen la jag och mammsen skorna i kundvagnen.
EFTER middagen var det shchlutt. Säkert varit det redan innan men eftersom jag fått upp värsta förhoppningarna & allt så känns det bara blää. (Är ett par skor jag vet men livet går inte vidare)

Men det kommer väl förhoppningsvis in nya och då ska jag klicka hem dom snabbt som blixten. VET att alla redan har dom och att jag borde klickat hem dom tidigare men, är man lite segstartad så är man.

NU har jag pluggat naturkunskap i ungeför en timme. Går sådär lite saker jag inte förstår men ska fortsätta senare. Nu har jag iaf sett paradise och jag ska försöka att inte missa massa avsnitt och  börja se det igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0