Hemma efter en lååång daaaaaag

Måste bara börja med att säga att gårkvällen var ta mig tusan den roligaste kvällen på riktigt länge! massa dans skratt & nostalgilåtar, humöret var på topp hela kvällen och som nån sa ''det här behövde vi verkligen'' Asbra kväll iaf från början till slut. Nog om den!

Just nu har jag kommit hem från Umeå, har varit där sen 9 imorse vilket innebar att jag for 7/halv 8 imorse. Är grymt trött. Följde iaf med Jonas familj dit eftersom hans lillebror hade hockeycup så vi har kollat lite hockey & gått på stan, fick med mig ett par bruna boots från skopunkten,ett par jeansleggings och silikondroppar från Loréal hem. Hela kalaset gjorde att jag är riktigt pank nu och det känns åt pipan.

Ska börja gå mot ica för att möta upp min älskling snart, vi ska köpa nånting gott och sen fara hit och här ska vi bada badkar med bubbel och tända ljus och bara mysa hela kvällen♥♥


en kung bild från en kung kväll!, tog bilden från Marias blogg. Nu ska jag bege mig, PUSS OCH KRAM=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0