Idag går alla våra tankar till dig.

Begravningen var verkligen fin och vi alla tänkte på dig.Vilken underbar människa du var. Alla vi älskade dig så otroligt mycket och det var tragiskt när du lämnade oss. Men det är dags att gå vidare. När ett löv faller, bildas en ny knopp som till slut de också ska falla ner. Du har nu fallit och lämnat oss med mycket kärlek och saknad. Nu är det över. Men du har det så bra nu, det vet jag. Uppe i himlen. Vi tänker på dig älskade älskade Mormor. Vila i frid†♥

Jag ska aldrig glömma dig. Du var världens bästa Mormor.Har fått en sån bra uppväxt tillsammans med dig. Alla minnen i sommarstugan och allt. Lova att vänta på mig där uppe.






Var otroligt roligt att träffa gammelmoster och resten av släkten från Stockholm igen. Det är tur att vi har varandra. Ikväll kommer fina vänner hit och gör mig på bättre humör. Tack för att ni finns!<3

Kommentarer
Postat av: runa

2010-10-30 @ 13:02:26
Postat av: Christine Lundh

Ja jag e lite sen i vändningarna, men jag tittade helt plötsligt på det här, Jätte fin begravning, min moster även om vi inte sågs så ofta så har ju jag bott hos er en period för många år sen, men vilken tur att ni fanns då, jag mådde välldigt dåligt, jag älskar er mina kusiner, å kusinbarn, jag hoppas vi ses inom snar framtid. ÄLSKAR DIG MOSTER, KRAM från Christine

2011-03-25 @ 18:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0