Längtar tills helgen!

Nk-b provet är äntligen över och förhoppningsvis får jag ett G. Det var ett mycket svårt prov och jag som trodde jag pluggat tillräckligt.. Annars har skoldagen gått bra, har gjort bort 2 redovisningar och äntligen börjar man känna sig lite lugn efter all skolstress. Imorgon ska vi till medle med klassen och det känns faktiskt skönt! Lite sovmorgon & lite variation.

Imorgon far Felicia till Egypten och jag är så avundsjuk. Skulle inte tacka nej till 35 grader i skuggan. Men min tur kommer. Ikväll ska jag plugga samhälls men innan det hade jag faktiskt tänkt ta en powernap eller bara läsa bloggar och göra ingenting. DET ÄR SKÖNT! Älskar att bara dega.



slänger in en snygg bild på min snygga lillasyster.

Kommentarer
Postat av: johanna

vafaan.....

2010-10-13 @ 18:22:47
URL: http://lilljoppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0