Lördag

Igårkvällen får 5+ av 5 möjliga. Mycket mysig kväll. Avslutade kvällen med min pojke och vi bara rådde om varandra. Tack för att du är du♥ Idag har vi hunnit med att gå till Ica Maxi och handlat godis på extrapris, sett en film och bara myst på. Trevligt! Sitter hos mamma nu och vi har klickat hem lite smink från Elf. Känns myyyycket bra! Så tackar! Ikväll ska jag vara med min man och det blir nog oerhört trevligt som vanligt!

PS. Du som undrade vad jag hade för storlek så är det 38. DS.

PS2. Alla ska verkligen festa ikväll. Iaf dom som inte gjorde det igår. Och jag är så avundsjuk. Det pillar i min kropp hehe. DS.

Men nästa fredag tjejer! HIHI=D

Kommentarer
Postat av: f

alla vet vi ju vad du menar med att ni rådde om varandra emilian :]] hih skojas♥

längta till fredag gumman!!

2010-10-31 @ 16:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0