Monday morning

Godmorgon! Sitter i sängen och har precis käkat frukost. Börjar egentligen 12 men ska inte på matten utan ska prata med syon så ska ta en senare buss, vet inte vilken dock. Sen har jag svenska och slutar kvart över 2. Helt okej dag ändå! Har iaf träningsverk i sinne och jag har drömt så jävla hemska mardrömmar inatt att jag seriöst överväger att aldrig se en skräckfilm mer i mitt liv. Fy faan! Hatar att vakna och vara så jävla rädd att man inte ens vågar röra sig i täcket.

Aja kanske ska till JB & tona håret idag men det är inte säkert beror på hur dom hade de med tider och så vidare. Annars så vet jag inte om jag  gillar att det blivit lite ljusare. Ibland gör jag det ibland inte. Såhär ser det ut nu iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0