Söndag


Söndagsmys med finaste killen.

Igår hos Emma var det supertrevligt. Vi såg Juno (som jag aldrig sett förr?) och åt pizza och snaskade. Tack för att ni är så himla fina och snälla mina vänner♥ ni är guld värda. Sen tog jag bussen till moröhöjden där jag väntade på Jonas. Och samtidigt som jag satt och väntade  blev jag uppraggad av några turkar som frågade om ''lillan'' ville åka med i deras bil till stan.. Gangstersamhälle man bor på alltså..

Sen gick vi hem till mig och då såg vi Exorcisten. Fy helvete vilken film. Jätteläskig och sjuk och störd. Bland det värsta jag har sett. Tur att min man sov här och kunde hålla om mig så jag inte behövde vara rädd. Ikväll väntas träning på Friskvårds, Core & Bodypump. Sen ska jag hem och bara ta det lugnt. En lugn och skön dag helt enkelt. Hörss efter träningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0