Stockholmsresan BOKAD=)

Nu har vi bokat flyget till Stockholm och ringt till hotellet så imorgon ska vi boka det också=D Känns riktigt bra faktiskt. Längtar! Ganska kul är ju att Lisa.H i min klass också ska dit samtidigt ;) Så vi lär väl stöta på varandra på stan. Ikväll så ska alla Final Destination-filmerna hinna med att ses hade jag och Jonas tänkt men innan det ska vi ladda upp med ett varmt bad!


Sist jag satte mig på ett plan var vi påväg till detta underbara stället

Så skönt ska vi inte ha det nu men nästan=D Det blir nog precis lika bra! Massa shopping och mys med finaste killen i världen♥ :)

Kommentarer
Postat av: alex

Sv: 36 eller 38, har den nerpackad nånstans. 50 kronor :D

2010-10-31 @ 00:30:55
URL: http://alexxandralundberg.blogg.se/
Postat av: Issa

Hej!

Undrar om du vill följa varandra på bloglovin ? Hör av dig om det på min blogg,

Kram!

2010-10-31 @ 14:23:44
URL: http://kinderbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0