vad vet du om din pojkvän hiihi

Namn: Jonas Kristoffer Sundbom
Ögonfärg: Blåa?:$
Födelsedag:24e November
Har han färgat håret nån gång? Nej det tror jag inte...
Har han klippt sig någon gång? Jadå!
Har han piercat sig? I örat kanske hahhaha
Dricker han? Nån gång!
Röker han? Nejdå!
Vad heter gatan han bor på? Nyponvägen????
Vad har han för mobil? HTC Wildfire
Vad vill han bli när han blir stor? Mekaniker;);)
Vad har han för färg i sitt rum? Har varit där tusen gånger... meen grått kanske?!
Har han någon/några systrar? Jajemen
Har han någon/några bröder? Jajemen
Vilken mat hatar han? Ketchup!
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon? Köpa en bil, garanterat, kanske 2..
Vad brukar han göra efter skolan/jobbet? Är med mig hihi!
Vad heter hans pappa och mamma? Peder & Stina
Har han bråkat med nån någon gång? Ja inte så allvarligt tror jag dock!
Vad brukar han göra på helgerna? Är med mig♥♥ vad annars?;)
Vad har han för musiksmak? Volbeat...
Hur träffades ni? När jag var full och sen efter det via Elina
Vad påminner dig om honom? VOLVO 240
Vad var det första han sa till dig? Hahaha, vi stod i en hiss och jag tvingade honom att hålla i mitt vin så det var väl typ ''okej'' hahaha...
Vad var det första du sa till honom? Hahahha ''BRA!!'' kanske?
Vad brukar ni oftast skicka sms om? allt möjligt!
Är han beroende av något? MIG! hihi
Vad kallar du honom? Jonas,jonnegubben älskling
Vad kallar han dig? Emilia eller gumman/älskling hihi
Idrottar han? I huvudet
Vad har ni gemensamt? Vi är båda vääääldigt lata och envisa
Om du skulle ge honom en present då han fyller år, vilken blomma skulle det vara? Rosor eller nått romantiskt såklart =]
Om du skulle beskriva honom med 3 ord, vilka skulle det vara? Världens bästa människa.
Gillar du honom? Jag älskar honom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0