6/9

Hej! Började dagen med att fara förbi mormor och rasta henns hund, Östen är på älgjakt och momme ligger på lassa så nån måste ju ta hand om jycken, och eftesom jag har sovmorgon blev det min last. Det gick bra men jag vill inte ha en egen hund iaf. For till skolan sen och idag fick vi veta tält-lagen & uppgifter och sånt om när vi ska till kanotudden nästa vecka och paddla och det blev ju hur bra som helst. Nuuu väntas middag sen ikväll myser jag med min pojkvän vilket ska bli underbart hihi.

Ganska sjukt är förresten att när jag körde hem från skolan såg jag flera stycken som var ute och gick i linne och shorts, i september!! sommaren är på besök igen och det gillas!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0