bye bye sötsaker

Har varit på kyrkan ikväll och sökt jobb, håller tummarna nu att jag får en låt & lek grupp eller konfajobb, helst båda men man ska ju inte förvänta sig för mycket.



Påtal om rubriken ska jag börja med ett nytt liv, har så mycket fett i ådrorna att snart slutar hjärtat slå och det börjar rinna ur mina öron(inte riktigt så men ni förstår) fika på kyrkan idag, äppelkaka med marsansås när jag kom hem och just i detta nu matar jag chips och dipp. Man ska sluta på topp som det heter! (tänker att jag äter jättemycke ikv så jag inte ska sakna de för mycke) hehe.

Nä, men har tänkt sluta småäta helt, det är inte bra. ska även inte äta NÅTT!!! godis på veckorna, inte ens en liten tugga från doris. Sen på helgerna ska jag äta men bara skära ner på det, hehe. Vi får väl se om jag lyckas. Kortet på friskvårds kommer om nån vecka så det känns bra. Nu ska jag se tv nämnligen nya avsnitt av Jesrey Shore! sovmorgon till 10 i 12 imorgon. Mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0