En dag hos Dag.... nej inte idag

Skulle egentligen till Medle till Dag och hans bondgård idag, så jag steg upp tog stövlarna regnkläder osv och gick till bussen var nära på att försova mig och jag var gode trött, satt iaf på bussen och när jag är ungefär vid kanalskolan så ringer JoséP och säger att det hela har blivit inställt eftersom han hade magsjuka. Så det var bara att ta första bästa buss hem igen, nu är jag hemma ovanligt pigg och har ingenting att göra, varför for jag inte på skolan?????... får väl försöka sova eller liknande, aja en ledig dag ska man inte tacka nej till. Eller ledig, vi har ju lektioner men enligt rykten skulle nästan ingen dit. Så får väl hoppas på det... hehehe .....
7MWhI7



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0