Fredag

HELG!!!! Älskar den här känslan! att komma hem och få vara ledig. Fredag är lätt den bästa dagen på hela veckan och man har hela helgen framför sig, även om den springer bort hur fort som helst så är det ingenting som slår den här känslan att se fram emot ledighet och massa roligt.Helt underbart!

Iaf, så... Idag sket jag i sminket, i att borsta håret, i att duscha. Var så förbannat trött när jag vaknade.Snoozade i en evighet sen gick jag upp 30 minuter innan jag skulle fara. Men skoldagen gick bra, det gjorde den. Kände mig så otroligt nyvaken och äcklig bara.Cyklade hem i regnet och det gjorde mig inte mer fräsch eller så men jag är på sätt och vis lite stolt att man vågar ''inte bry sig''. Nog pratat om det.

Ikväll blir det en förfest hemma hos JuliaLi i våran klass (som är så snäll att vi får vara där, tack till dig och din syster Julia!!!) Det blir att se idol och kröka lite med tjejerna sen fara till FL-festen på Leos Lekland. Hoppas på en kanonkväll! Snart kommer pappa och hämtar upp mig sen ska vi till honom och hämta lite grejer sen tillbaka hit, då kommer min älskling som är sjuk hit och då ska jag ta hand om honom♥♥♥♥

Nu vart det här alldeles löjligt för långt och det du som orkar läsa hela inlägget ska helt klart ha en eloge. Nu ska jag vika lite kläder. PUSS OCH KRAM.


SPFL2B♥ tagga nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

TA´T LUNGT PÅ LEOS!!!! <3

2010-09-17 @ 14:27:10
URL: http://emmmamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0