jag blir aldrig en matematiker

Ligger ca 20 tal efter i matten och borde jobba hemma
Jag borde gå in på GLERUPS hemsida och lära mig
Men jag orkar inte, finner ingen någonsomhellst lust att ens öppna boken och se i den. fy fan för matte, vare sig det är matte A B C D E. jag blir aldrig ett mattegeni och att jag har både matte A & B gör inte de hela lättare heller....... snälla Marianne ta mig ur detta helvete snarast.

hur tänkte jag att välja en linje med både A & B. JAG MÅSTE ALLTSÅ SITTA OCH TJURA MED DEN DÄR BOKEN I ETT ÅR TILL. GUD BEVARE MIG IBLAND ÄR JAG TA MIG FAAN DUMMARE ÄN TÅG OCH RÄLS TILLSAMMANS.

tänkte ge er en inblick i mitt mattetänk


1+1
(helt okej, fattar ändå måste bara räkna på fingrarna)

lös ekvationen y=25x + 200
(måste tänka till.... öppna munnen och försöka suga in någon annans vetenskap)
insåg nu hur riktigt jävla dum jag ser ut på den där bilden

multiplicera och förenkla (a+2) (a-2)
(går in i helt järndödsläge blir tokig och får självmordstankar) ursäktar bilden men de är en sanning ni får ta...

Kommentarer
Postat av: fällä

hahhahahahahahhahaa.. sötis

2010-09-09 @ 22:13:45
Postat av: CISSI

Gillar sista bilden, hahaha, älskar när folk bjuder på sig själv!



SV Ja den är fan bra, man kan ju blanda till färgen själv liksom, jag använder den ljusaste färgen enbart, men när jag hade lite mörkare hår så brukade jag blanda den ljusaste skuggan med den mellanmörka skuggan :) Så jo den är bra, passar alla!

2010-09-09 @ 22:25:22
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
Postat av: josefin

haha så jävla kung

2010-09-12 @ 22:06:46
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0