Lördag

Gårkvällen behöver jag inte berätta så mycket om förutom att det var mycket poliser och överlag rätt spårat, det gick ju som det gick men det var iaf mestadels kul och det är ju det viktiga! idag är jag bakis och vill helst bara ligga i sängen och få lite liggsår men det går ju inte! För ikväll är det födelsedagsfirande hemma hos EmmaM i boviken med bastu och sånt trevligt. Funderar bara över hur jag ska få mig dit, eftersom att moppen är ur funktion, pappa vill dricka vin så ska gulla med Natalie och hämntning annars får jag ta min feta rumpa och cykla dit, även om det nästan skär i hjärtat eftersom jag är så lat.

Måste iaf göra nånting åt mitt groteska utseende just nu vill ju inte skrämma mina vänner hehe. Hoppas förövrigt på sovsällskap inatt av världens bästa kille. Men vi får se det beror på om han får för hans mamma och pappa. HOPPAS! :) Vi höresss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0