silkesdroppar

Har läst så mycket om att silkesdroppar ska vara så bra för håret, att det verkligen fungerar och allt man kan tänka sig. Och eftersom jag ska klippa/färga mitt hår på fredag så ska jag börja då med att ''leva ett sundare liv'' (för håret då) hehe....  Och jag har ett SVINBRA värmeskydd från Matrix som jag fick i julas och det håller fortfarande.

Var riktigt duktig med att använda det i början men sen har jag slarvat och knappt använt det nånting på senaste tiden,så har kollat runt lite och här är tre olika, olika märken & prisklass. De är från Bangerhead.se ifall någon undrar.


1.Matrix Sleek Sealing Serum: Silikonserum för perfekt glans. Motverkar frissighet och hjälper till att reparera och förhindra kluvna toppar.
Pris: 129:- 50ml

2.Maria Nila Repair & Shine: En glansgivande produkt som skyddar mot värme och motverkar kluvna toppar. Pris: 149:- 30ml


3.Biosilk Silk Therapy original leave-in: Silkesdroppar som reparerar och återbygger alla typer av hår. Gör håret mjukt och lätthanterligt, skyddar mot värme,kyla, UV och föroreningar. Silk Therapy stärker hela hårstrået från insidan till utsidan. Reparerar även kluvna hårtoppar och ger en härlig glans.
Pris: 149:- 50ml
(men finns även i större flaska 150ml som kostar 269:-)

Såååå, nu är bara frågan, när ska jag få tummen ur och beställa hem/gå till en frisör och inhandla mig silkesdroppar? Snarast hoppas jag.
Maria Nila Repair & Shine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0