Tisdag

Sovmorgon tills 5 i 12 idag och det är så himmelskt underbart att jag vet inte vad. Lektioner som vanligt idag sen på stöd matten gjorde jag och Johanna prov och hoppas verkligen jag klarar det!!! kändes som det gick helt OK ändå. Ligger nu i en nybäddad säng med min trogne kompanjon datorn och ikväll borde jag plugga matte men latheten tar över så istället ska jag umgås med min superfina pojkvän. Önskar att jag hade några fina bilder men så var inte fallet den här dagen, måste ta nya eller fixa min andra dator där alla mina 13.000 bilder finns. Suck....



Hehe hittade lite matbilder från Cypern så tänkte att jag kan ju bjussa på dom;) helt allvarligt bland det godaste jag ätit i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0