Torsdag FREDAG IMORGON!

Jobbet idag gick kanon! Har bytt barngrupp från Moröbacke till Moröns bönhus och där var det lite mindre barn och jättelugnt sen var dom så snälla så!! Annars är det kortkort dag imorgon + att det är FREDAG!

Skolval 08.30
Nk-B
Matte


Slutar alltså innan lunch (11.20) vilket är underbart. Sen på kvällen är det FL-fest, kostar dock 120 spänn och börjar tveka om jag skall fara eller inte. Men det får vi se imorgon helt enkelt vars vindarna bär ossrriktigt. Nu ska jag poppa en påse popcorn och mysa ner framför tvn och idol eller liknande. Sen packa mina grejer till mamma. Vi hörs imorgon!




Puss på dig mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: guess

DU måste komma emilian!!!!



ps. gullisar

2010-09-16 @ 22:14:38
URL: http://rebeckaochfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0