Lördag - Två bra filmer

HejHej! Idag har jag och Jonas bakat vääääärldens godaste snickerskakor, sen har även jag och mamma bakat en cheesecake. Åt middag för ett tag sen och nu har Jonas farit hem för att äta. Sen kommer han tillbaka och då ska vi mysa och äta våra bakverk! ;-) Så medans jag är själv så tänkte jag passa på att tipsa om två stycken filmer som jag sett nyligen som faktiskt är riktigt bra.

1. "Let me in"

Filmen är en skräckis fast den var mer spännande tyckte jag. Det är den amerekanska versionen på "Låt den rätte komma in" som jag tyvärr inte sett men den här filmen var riktigt bra och spännande rakt igenom.

2.
"Black Swan"

Det är en riktigt bra film som hade  bra handling och man kom som "in" i filmen bra. Ett minus var att man var tvungen att vara koncentrerad för att förstå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0