Onsdag

Hej! Alltså min blogg är så gott som död. Har aldrig tid eller "prioriterar" inte att skriva. Dagen har iaf sett ut såhär

Skola
Teorikurs
Bakat syltkakor
Gjort lunch till imorgon

... och inte så mycket mer. Imorgon är det alltså friluftsdag för hela skolan. Jag ska till björnsholmen och pimpla. Det kommer bli väldigt blött men man får klä sig efter väder helt enkelt! Ska ringa min gosse nu och höra om han vill komma och sova med mig♥ hoppas hihi


Lyckades iaf ta en bild på mitt bakverk, glömde dock ta en bild då dom var gräddade....

Kommentarer
Postat av: emma

hehe dina blev iallafall finare än mina ;) jag gjorde efter ett barnrecept...(A)

2011-04-06 @ 21:44:26
URL: http://emmmamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0