17.15

Min och Jonas mysiga frukost blev lite misslyckad så vi drog till Subway och delade på en macka istället. Gott Gott! Inte fullt lika mysigt men det är ju tanken som räknas, hihi. Köpte en jättefin tavla på stan och nu är det köpstopp för fröken Sundberg. Det är länge kvar tills pengarna kommer nästa gång och innan dess ska jag hinna med en tripp till IKEA och massa annat.

Tar mig inte till Kåge ikväll och känner inte att det är värt at betal 64 kronor för att vara där i knappt tre timmar (bussarna går ej så ofta) Så istället ska jag till Jonas om någon timma men innan dess hade jag tänkt hinna med att

♥Städa mitt rum
♥Byta kläder,sminka mig
♥Ta en välförkänad PN

Inleder nog sakerna som ska göras med att sluta ögonen för en stund!


Bjuder på en svettig  från Cypern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0