Alla Hjärtans Dag

Idag är det alla ♥ dag, och i år blir första året för mig när jag spenderar den med min käresta. Och i år är det extra speciellt, för idag har jag och Jonas varit tillsammans i 8 månader. Tiden går väldigt fort och det känns som att jag har känt honom i hela mitt liv♥.

Alla hjärtans dag är för mig inget märkvärdigt egentligen så. Utan jag är glad att jag får spendera den med Jonas och han behöver inte bjuda mig på den finaste resturanten i stan bara för att jag ska veta att han älskar mig. Det räcker lika gott och väl med en hemmakväll framför någon bra tv-serie eller någon mysig film och att få somna i varandras famn sen. Men det är vad jag tycker, vi alla är ju olika. Fast iår så har jag faktiskt fixat ihop en liten present till min älsko hihi. Är ju inte anti eller nått utan sånt, sen är de så roligt och fint att göra sånt också!


Kommentarer
Postat av: sofie marklund =D

jag älskar allt du skriver på din blogg och speciellt allt du skriver om dig och jonas! Det är som att allt man känner för den man är tsm med, det sätter du helt rätt ord på :D

2011-02-14 @ 11:47:19
Postat av: emilia

<3

2011-02-14 @ 18:39:55
URL: http://emmiliasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0