En lista innan jag kryper ner i älsklingens famn

Det första du tvättar i duschen? Kollar hur varmt det är med handen
Gillar du kaffe? Usch och fy, inte än....
Hur mår du just nu? Ja det måste jag säga att jag gör!
Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? Jonas
Berätta om din senaste dröm: Drömmer sjuka saker varje natt, drömde att jag lånade min lillasysters killes byxor inatt blandannat...
Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? Nix, tror det är omöjligt
Vad vill du ha just nu? PENGAR!!! JOBB!!!
Har du räknat till 1000 någon gång? Säkert
Biter du i din glass eller slickar du bara på den? Båda
Använder du smileys? Jajamen:-)
Har du träffat någon kändis? Ja, mest svenska dock
Gillar du keso? Huur gott som helst!!
Vilken låt hade du sist på huvudet? Bass Down Low från spotifyreklamen hehe
Hur många länder har du besökt? Frankrike,Egypten,Spanien,Cypern & Finland (+ ett snabbt stopp i Tyskland) ;)
Är dina föräldrar stränga? Beror väl på vad det gäller.
Skulle du kunna hoppa fallskärm? Jaa!! är taggad, dock är jag höjdrädd
Glittrar någonting i ditt rum just nu? Mina örhängen som ligger på teve-bordet
Brukar du hyra film? Ja, olagligt att ladda hem ju.... heh
Var kommer du vara på lördag? Ingen aning än!
Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Kom faktiskt ihåg när det hände
Vad åt du till lunch? Ris & Kyckling alá Jacob....
Har du lockigt hår? Nepp
När grät du senast? Till "Den hemliga milionären" föll jag nån tår
Har du gått in i en vägg någon gång? Ja, tragiskt nog
Favoritårstid? Försommaren och sommaren hehe
Vem höll du senast i handen? Jonne
Sover du med TVn på? Ibland
Tycker du att du är gammal? Nej
Är du mörkrädd? Oja
Gillar du ditt liv just nu? Kan man säga!
Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? Händer då&då
Har du bra syn? Nej, är fan blind när det gäller att se på avstånd, måste införskaffa nya glasögon
Var är dina föräldrar just nu? Pappa är på jobbet i Gälle & mamma är väl hemma hos henne
Vad har du på dig just nu? Mjukisbyxor
Vad var det senaste du köpte? Glass från ica
Hatar du mer än 3 personer? Nej
Använder du sushipinnar? Har inte ätit det än
Äger du ett vapen? Mina starka armar räknas väl
Gillar du ditt hår? Ibland, oftast inte
Gillar du dig själv? Ibland, ibland inte

GODNATT!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0