Fint.

Jag blir mer och mer sugen på att tatuera mig, men jag måste vänta tills jag är 18 eftersom mamma eller pappa vill inte ta på sig ansvaret ifall jag ''ångrar'' mig sen, vilket jag inte tror jag kommer göra hur som helst men. Får helt enkelt vänta 156 dagar tills då jag äntligen fyller 18.

Jag vill ha små tatueringar som har stor betydelse, exempelvis en text, tycker att texter på underarmen i kursiv stil är rätt enkelt och skitsnyggt.

Några citat som jag gillar

"Amor vincit omnia."

"A dream you dream alone is only a dream. A dream you dream together is reality." (som jag förövrigt har i menyn till bloggen)

"Love is the answer and you know that for sure"


Annars skulle jag även tycka att det va fint att tatuera in sitt födelsedatum,initialer till någon som gått bort eller någon betydelsefull.


Svalor är också sjukt fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0