FREDAG! ÄNTLIGEN HELG

WOHO! Nu sätter vi igång projekt BEACH 11 på riktigt, för vem var inte och svettades på gymmet 06.30 imorse om inte jag och Emma??? Hehe.

Jag har annars ganska precis kommit hem från skolan och jag fick nyligt ett samtal som gjorde mig riktigt glad! Samtalet innebar iaf  jobb för mig på måndag och nästa fredag! Känns kul!!!

Klockan är 11.00 och jag är helt ledig, funderar på om jag ska ta tag i rummet mitt som är ett bombnedslag... Måste även packa ner hela mitt liv i en väska eftersom  i eftermiddag ska jag till pappsen min. Nu ska jag njuta av att det är helg så vi hörs nog lite senare idag! Ha en kung fredag för det ska jag ha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0