Fredag

Efter min enda lektion idag så drog jag på friskvårds och körde ett Body-Pump pass! var så slut i benen efteråt att när jag skulle ner för trappan så darrade benen, det kändes som att jag gick på månen och skulle falla när som helst, tog mig iaf ner men väl nere så insåg jag att jag låst in väskan där uppe så var tvungen att besegra trapp-jäveln igen..

Fick skjuts hem och efter det och sen har jag hjälpt till att laga lite mat här hemma och städat lite, nu väntar jag på min man, ska tvinga med honom till Ica Maxi, sen ska vi nog mysa och se film. En lugn fredagskväll igen!

Meeeen nästa helg är det dock fest för Klara som fyller 18!! och jag har redan börjat småtagga lite, en vecka innan sådär, men det är bra för då går skolveckan fort :-)


En bild från Napa i Somras, skulle nästan göra vad som helst för en solbränna,fest och lite värme nu!

Kommentarer
Postat av: FRIDA

svar tack för svaret på min fråga. Det var väl typiskt..

2011-02-04 @ 23:36:56
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/
Postat av: klaras

Go emiliaaaa, TAGGATAGGA! :D

2011-02-05 @ 16:03:04
URL: http://klaraplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0