Lördag

Idag har jag gått på stan med mamma och Joppis, fick med mig nya trosor och sockar hem, sen två nagellack och en plattång som jag och Johanna ska dela på. Inte illa pinkat, hehe. Alltid bra att gå på stan med mamma då får man saker som man är för snål för att köpa själv men som man behöver.

Gjorde även ett till hål i örat i ''targus'' det gjorde så jävla ont eftersom hon inte fick in ploppen där bak och därför var hon tvungen att trycka med pistolen hit och dit typ 5 gånger. Är helt bedövad i örat och just nu sitter den ett fult läkörhänge i titan (är känslig mot nickel och plast) men om en månad ska det nog bli bra det här! Håller tummarna för att slippa infektioner och sånt.

Ikväll ska jag gå till min Pojkvän som ska bjuda mig på middag! Romantiskt värre! Vi hörs imorgon. PUSS!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0