Onsdag

God afton! I eftermiddag har jag tränat dubbelpass, nämnligen Core & Bodycombat, alltså har en grym kärlek till BodyCombat det är så jävla roligt och man blir så svettig och slut, har världens skönaste känsla i kroppen nu och överväger att ta en semla bara för att njuta.

Imorgon är det redan torsdag och det känns så skönt! Helgen är fullsmäckad med massa roliga saker och det känns riktigt kul faktiskt att den faktiskt är planerad, såhär kommer den att se ut:

Fredag: Ska mysa hela kvällen med mannen min, äta god middag hemma hos pappa och sen bara vara!

Lördag: 07.00 går bussen mot IKEA, där det blir en hel dag av shopping! kanske en tripp över till finland för att köpa några kläder också, har otroligt bra sällskap också så det kommer bli king! Bussen kommer vara hemma vid 8 ungefär och då blir det snabba ryck hem med allt som har handlats och direkt vidare till Kågemarken där Lisa bor, där vi samlas några tjejer för att umgås och så, övernattar även där och det kommer att bli supertrevligt!

Söndag: Ta bussen från Kåge hem och sen lär nog kvällen spenderas med min gubbe.

GALET ointressant för er men äsh, nu ska jag ta den där semlan. Vi ses när vi hörs


Sist jag var i Finnland med Jonas familj så fyndade jag denna inne på lindex.

Kommentarer
Postat av: johanna

det stavas Finland*

2011-02-26 @ 10:49:08
URL: http://lilljoppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0