Ooey gooey brownies

Vet att jag inte skulle skriva nånting idag, men sanningen är den att jag sitter ensam på skolan och väntar på att Jonas ska sluta, vilket är vid 4 så hade ingen lust att gå på stan i denna kyla direkt. Så jag sitter och kikar runt på lite bloggar och så och då kom jag på vad jag ska göra i helgen, jag ska baka!!! hittade ett recept på ett par brownies som såg rent ut sagt delikata ut. Bilden kommer här ifrån (och där kan ni även hitta receptet) Dom heter ''Ooey gooey brownies'' och verkar inte allt för svåra för att göra heller.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Betyder det att du vill ha hjälp att äta upp dom med?;)<3

2011-02-14 @ 18:33:09
URL: http://emmmamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0