Sommar 2011

Är så galet taggad på denna somar, den kommer bli oslagbar. Här är lite saker som kommer att hända som jag ser fram emot sjukt mycket.

Åka utomlands med Jonas i Augusti
Ta körkortet! (Har som mål att jag ska ta körkort innan Augusti (Fyller år 8 Juli) )
Fara till Stockholm med Jonas
Fylla 18!
Gå på krogen!!
Se Robyn på Stadsfesten


Och sen massa saker som jag VILL göra men som inte är bestämt än men vissa saker kommer nog hända ändå!! det  är att åka till Peace and Love och se KINGS OF LEON!,åka på roadtrip med kompisar genom sverige,ha världens roligaste 18 års fest (ska dock bli av!!) spendera massor av tid i stugan på våran nybyggda alltan-brygga med massa fina vänner, JOBBA och tjäna pengar,fara till Lulekalaset med Elina för 3e året i rad osv osv osv. SHITT blir helt i extas av att bara tänka tanken hur roligt jag ska ha i sommar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0