Söndag.

Idag har jag,Jonas hans mamma och min pappa varit på handledarkurs, och jag pratade med dom efter kursen och det ser faktiskt riktigt ljust ut med mitt mål som är att jag ska ta körkortet i Augusti. Eftersom trafikverket (tror jag det var) har sommarstängt Juli så blir det lite svårt då. Är inte helt 100 men nått sånt var det iaf!

Ikväll blir det lugnt, ska strax ta mig en skål Glass och kolla på Solsidan. Imorgon är det Skola från 08.30 till 14.15 för våran FL-lektion är inställd, så det blir en kort dag sen så ska jag och pojken ha det mysigt, inget storartat men jag vet att det kommer bli en perfekt dag för jag kommer att ha det bästa sällskapet. Nu ska jag inta soffläge. Har förinställt ett inlägg för imorgon blir det ingen dator för min del.Ajöss♥


Bara du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0