Tar resten av bilderna i samma inlägg (bild 18-28)

18e bilden: En bild på din fritid.
19e bilden: En person som är snygg.
20e bilden: En bild på dina närmaste.
21e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.
22e bilden: En bild på en tid du saknar.
23e bilden: En bild från i somras.
24e bilden: En bild som gör dig glad.
25e bilden: En person som alltid gör dig glad.
26e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.
27e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.
28e bilden: En tokig bild.


18.En bild på din fritid: Spenderar mer än gärna tid med dessa flickor på min fritid!


19.En bild på en person du tycker är snygg: Oskar Linnros!

20.En bild på dina närmsta: var väldigt svårt att hitta en bild med alla, men den här bilden innehöll några av mina närmsta! mois och matildal och elina hör såklart hit också.

21.En bild på en person som alltid ställer upp för dig: Elina! hon har alltid gjort det och kommer alltid att göra det, det vet jag bara.


22.En bild på en tid du saknar: Sommaren, att bara sitta ute på en alltan och käka färska jordgubbar med finaste vännerna, spela poker tills morgontimmarna och bara att vara ledig. Fy fan va skönt det vore att ha det så nu.

23.En bild från i somras: Jag och Jonas cyklade från min stuga till strandudden på kvällen och badade, sen satt vi på en bänk och åt glass och bara var. Det var så mysigt. Det var lätt en av de bästa stunderna från i somras.

24.En bild som gör dig glad: Två tjejer sjukt taggade på livet på en gata i Ayia Napa, blir glad på ett speciellt sätt när jag ser den här bilden. Sådär, att man kommer ihåg exakt hur man kände den kvällen.

25.En bild på en person som alltid gör dig glad: Det spelar ingen roll hur arg jag är, du får mig alltid på bra humör och gör mig glad!

26.En bild på någon/några som du alltid har roligt med: Kan inte komma på nån kväll när jag Cissi,Elina,Bella Simon mfl inte har haft roligt! Längesen vi gjorde nått sist dock, men det ska det bli ändring på!

27.En bild du alltid skrattar åt: Hahha, bilden föreställer alltså en riktigt het cypriot som var en riktig stalker efter Sara på cypern, satan så ful kille alltså. Hhahah...

En tokig bild: Bilden säger väl allt!

Nu ska jag sova, imorgon ska jag vara med min älsko. Längtar :-) KRAM!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du e go du emilian!

2011-02-20 @ 19:35:56
URL: http://felicialindfors.blogg.se/
Postat av: sarris

Hah killen hahaah

2011-02-20 @ 21:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0