Tisdag - Första Februari

Som ni ser är det en ny design uppe! Måste tacka min syster för den hjälpen, så tack! Tycker det blev bra ändå, stjärnor e så himla fint ju. Skoldagen idag har gått bra, har hunnit göra bort ett läxförhör på idrottsfysiologin, läst ut engelskaboken och gjort bort engelskaloggen, sen så har jag även satt igång med matten igen. Är nästan lite stolt över mig själv, var inte igår jag var så effektiv på skolan hehe.

Slutade kring 4 och då gick jag och slötittade lite i affärer på stan, mest inredningsaffärer faktiskt, åker till IKEA den 26:e med Elinas klass (en resa dom ordnar för att samla pengar) och då ska jag shoppa lite saker till mitt rum, bland annat en klädstång, möjligtvis en ny byrå/tvbänk och lite tjoller som alltid är fint. Längtar nästan lite!

Ikväll ska jag vara med Jonas och sen ska han sova här, vilket blir mysigt som vanligt! En annan mysig och god sak är att vi ska käka fruktsallad o glass.


En låt som jag tycker är mycket bra för tillfället!

Your Love - Nicki Minaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0