Torsdag.

Att bada isvak var minst sagt en upplevelse, vill nog aldrig göra om det, eller kanske, om man får sitta i en bastu och gå ner för en stege och sedan in i den varma bastun igen men det är bara kanske....

Men jag överlevde iaf!! och det var ju skönt, är väldigt stolt över mig själv!! har dock aldrig känt mig så hjälplös i hela mitt liv som när man låg där med underkroppen nere i vattnet och fick massa frågor om vars man bor, vad man heter och sen så ska man ju kunna sitt personnummer också, var tvungen att säga det två gånger och det kändes som att jag låg där i en halvtimme.

Tog bara ett fåtal bilder eftersom kameran inte var mitt största bekymmer hehe..

Årets första dopp togs i strålande väder som ni kan se nedan ;-)....


Vädret resulterade i att i princip ALLT!! blev blött och kallt, kolla packningen nedan med de ''varma'' kläderna som skulle tas på ute på isen och egentligen ''värma'' kroppen...

....Som ni kan se...

Freddan var först ut och det här var faktiskt alla bilder jag hade. Nu ska jag fortsätta se ''Sveriges värsta bilförare'' med min älskade man.

Men innan det måste jag dock säga att trots de dåliga vädret och de kalla vattnet så är jag stolt över mig själv och är så glad att man har en sån peppande klass!! Tyck om er! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0