Visste du att?..

att jag vill: ha ett jobb
att min senaste kyss: var imorse innan jag for till skolan
att jag pratar: för snabbt om jag är exhalterad
att jag inte gillar: elaka människor
att min första riktiga kyss: var väldigt obekväm och dålig haha
att jag avskyr när folk snackar: om saker dom inte har någon aning om
att kärlek är: så otroligt fint och bra
att jag gillar: sovmorgon
att sist jag grät var: nån gång i veckan
att min mobiltelefon är: min soulmate hehe
att när jag vaknar på morgonen: snoozar jag
att innan jag går och lägger mig: pratar jag med min älskling i telefonen
att idag så är jag: glad att det är fredag!!
att just nu tänker jag på: när vi ska äta middag i detta hus
att i natt ska jag: sova med min älskling vid min sida
att imorgon kommer jag: stiga upp i ottan för att baka bröd till frukost med Jonas, sen ska vi ta vara på dagen tillsammans
att jag hoppas: på att jag ska kunna ta körkoret i Juli
att just nu vill jag verkligen: ha lite stadigare ekonomi, finns så mycket jag vill köpa

Kommentarer
Postat av: e

HAHAH



att jag avskyr när folk snackar: om saker dom inte har någon aning om

2011-02-04 @ 18:15:33
Postat av: m

HAHAH



att jag avskyr när folk snackar: om saker dom inte har någon aning om

2011-02-06 @ 13:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0