Dålig dålig dålig måndag

Hej! Idag när jag vaknade kände jag mig inte riktigt frisk, svettades och frös varom vartannat hela natten vilket är väldigt obehagligt. Meeen jag pallrade mig iaf till skolan och hade FYS? första lektionen, trodde jag skulle avlida, huvudvärken började smyga sig på allt mer och ryggsmärtan kom tillbaka, det är som en kramp-liknande smärta i hela ryggen och jag kan varken stå/sitta utan att det gör ont. Så jag for hem vid 12 och jag har sovit tills nu. Mår verkligen jättedåligt och snuvig har jag också blivit. Har inte tid att vara sjuk nu känner jag. När har man någonsin tid att vara sjuk när 5 dagar frånvaro på en månad ger en ett EVK och indraget studiebidrag? Isvak på torsdag och läxförhör imorgon...

Saknar min mamma och Jonas, vill att nån ska hålla om mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0