Facebook

Citat från facebooks gilla-sida. Må ju erkänna att det är så sant och så sant återligen.

''Att vara full är ingen ursäkt till att vara otrogen''

''Att gilla sin egen status är som att highfiva sig själv''

''När man själv är på humör då är alla andra så jävla sura''

''Att skicka sms med frusna fingar är omöjligt!''

''Jag är uppe varje natt och inser att det är en dålig idé varje morgon''

''Så fin du är gumman'' ''Neeeej, du hjärtat'' ''neej duu!!'' ''duuuu'' ''håll käften ni är lika fula båda två!''

''Fredag :-D Lördag :-) Söndag :-/ Måndag :-(''

''Vi som hatar när vi ser en person skriva jättelänge, sen får man bara ett - okej''

''Yes! nästa helg är det helg igen!''

''...Vänta? vem pratar vi om?''

'' Var fan är min mobil, den där skiten försvinner ju hela jäv...å där var den! :-D''

''Jag säger alltid nej till alkoholen. Men den jäveln lyssnar inte!''

''I hate when I forget to press ''send'' on my phone and I'm sitting like an idiot waiting for a reply''

''När man försöker vara seriös medan man förnekar något som inte är sant men sen förstör man allt genom att flina och då tror ingen en''

''Aa men du vet.....eehhh....ehh..vänta jag ska bara göra en grej...eeh jo vad vad det jag skulle säga?''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0