helg!!!

Just nu sitter jag i sängen och tjurar medans Jonas sitter i soffan och kollar på "no ordinary family" på ett avsnitt som jag redan sett,för er som undrar är det en serie som börjar gå på 5an på söndag om jag inte minns helt fel. Hur som helst vill jag inte se men det vill han så nu hamnade jag här. Tur att jag har min HTC som alltid är snäll och kan underhålla mig hihi, love you most desire HD<3 Fick förövrigt en mycket glad nyhet av Emma idag,våran lärare är sjuk så lektionen är inställd imorgon och det innebär fredag= en lektion= ledig!! Otroligt skönt:) är såklart inte glad att hon är sjuk utan att jag är ledig. Så imorn ska jag på stan ett tag sen fredags med familjen och älskling:) vi hörs imorgon. Puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0