Onsdagkväll

Gick på stan med mamma o några tjejer idag efter skolan, inte samtidigt då utan först med tjejerna o sen me mamma. Får lön imorgon och då har jag tre saker jag skall införskaffa.

1. Ett blått träningslinne från Nike
2. Ett par nya träningstights
(FY LISA FYY! ;);) )
3. Kläder utav något slag, tröja,tunika vad som helst...


Iaf så på stan idag så fick jag lite nya saker til mitt rum, en ny taklampa,två ljusslingor som jag ska ha i fönstret och en klädhängare. Har satt upp allt och det vart faktiskt riktigt bra!! Förra veckan fick jag även en vit sängkappa o nya påslakan, så jag trvis väldigt bra i rummet mitt nu :-)

Nu ska jag se en film & läsa engelskabok + skriva en läslogg på det. Blir lite sent men de gör inget för sovmorgon imorgon de har vi faktiskt. Nu ska jag starta filmen. Hoooj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0