Söndag!

Goddag! Idag är det söndag och dagens planer är rätt lugna, har precis ätit äggmackor & varm choklad till frukost med min man, vilket var otroligt gott :-) Just nu sitter vi bara i mitt rum och gör inte ett nå, jag är sugen på att fara ut och åka madrass/pulka men alla mina utekläder är hos mamma så det får vi ta någon annan dag. Dagens höjdpunkt är iaf att det är solsidan ikväll. Ska även försöka hinna med att göra en ny design idag, har fått lite inspiration av blandannat felles bild så nånting i den stilen blir det. Såhär ser den ut!

bild från Felicias blogg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh, spännande mille!!

det är dock inte jag som fotat, det kanske du förstod:]

2011-01-30 @ 14:58:02
URL: http://felicialindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0