svider

Det svider i hjärtat att sitta och behöva avboka alla passen man hade inplanerat på friskvårds, det suger att veta att även om jag inte har feber på torsdag så får jag inte fara och bada isvak med resten av min klass. Det suger att ligga hemma och hamna efter i skolan. Är mest ledsen över att jag är sjuk för tillfället. Hatar att halka efter och behöva jobba ikapp allt sen.

Tur är det iaf att jag har världens finaste pojkvän som jag älskar otroligt mycket♥ ska hoppa in i duschen nu och sen invänta att han ska komma hit. Tycker synd om han som måste umgås med mig som mest bara snorar hela tiden hihi.

Såg på datumet att idag är det exakt 6 månader sen denna bild togs, hihi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig gumman!!<3

2011-01-19 @ 09:49:14
URL: http://emmmamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0