Imorgon är det onsdag.

Tre namn jag lyssnar till: Emilia,Emilia,Emilia har inga smeknamn nu förtiden Något jag inte tycker om med mig själv: Att jag har allvarlig beslutsångest och blir jättelätt nojig Detta är jag rädd för: Att dö,Förlora någon nära mig,björnar,älgar,insekter,mögel Detta tycker jag om att göra: Umgås med nära&kära,slappa,träna Detta vill jag göra just nu: Gå och få en massage av någon riktigt dukitg Bästa känslan: Att vara riktigt glad Egenskaper jag gärna ser att min partner har: Snäll,omtänksam,romantisk Något jag vill ha i present:Pengar då kan man göra precis vad man vill Detta har jag på mig just nu: Mina älskade plyshbyxor, en grå tröja har du piercings/tatueringar?: 4 hål i öronen, naveln Favoritkläder: Något man känner sig riktigt fin och fresh i! Favoritdjur: Katt Favoritlåtar just nu: Sean Kinston/Sugarbabes - Miss Everything Roligaste ämne i skolan: Just nu, syslöjd Stjärnatecken: Kräfta TV-program jag gillar: Halv 8 hos mig,familjen annorlunda,one tre hill,mm Favoritdoft: Älskar lukten av nystädat hahaha Detta äter jag gärna: Skolans tikka masala Dricker helst: Lättdryck,juice,läsk Favoritgodis: Choklad Färg på mina ögon: Grön-blå Min längd: 163.5 Bästa present jag fått: Oj vad svårt. Älskar att få småtjaffs Om jag vore ett djur skulle jag vara: Katt, sova hela dagen, äta lite, kurra lite, busa  Vad lyssnar du på just nu?: Tvn Vad har du gjort/ska du göra idag?: Jepp, inte pluggat men de är en annan femma När badade du i en pool senast?: Badade jacuzzi förrförra helgen Har du fått felparkeringsböter?: Nix, tur det Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?: VILL HOPPA FALLSKÄRM Badkar eller dusch?: Badkar Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?: "Let me in" Favoritpizza?: Dallas kebabpizza, annars hawaii utan skinka Chips eller popcorn?: Chips Vem är den senaste du åt ute med, vad åt ni?: Tjejerna i malå, åt nån typ av chiken nuggets meny Har du vunnit en prispokal någon gång?: Japp, fotbollskarriären gav många vinster Är du bra på matlagning?: Faktiskt! Klarar du att tanka själv?: Jaa Vad var de senaste du handlade?: Mat Kan man vara vän med sitt ex?: Beror väl på omständigheterna Vem var det du besökte på sjukhus senaste?: Jag och Jonas var på akuten om det räknas. Vad har du i din väska?: En hår-rulle,börs,just nu träningskläder Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?: Kramas med pojken min.

Kommentarer
Postat av: buskatt

MIMMI !!!!!! kommer alltid heta mimmi i min värld..

2011-03-29 @ 23:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0