Måndag!

Gårkvällen och dagen hos Emma var lika trevlig som ja ghade förväntat mig♥! Vi hade egentligen tänkt möta upp resten av tjejerna på isen idag men eftersom vi sov lite för länge och inte hade några skridskor så bestämde vi oss för att stanna hemma hos Emma och basta med hårinpackning istället! Känner mig så otroligt freeesshh nu med mjukt hår och skrubbad kropp ;)

Ikväll så ska jag vara med min man och vi ska baka pizzabullar! det är hur gott som helst för er som icket har ätit det! Sen så ska vi bara mysa på. Måste bara tillägga att jag älskar att det är lov. Man känner sig så fri och jag älskar känslan att verkligen få vara ledig! Nu ska jag kolla vidare på datorn och invänta Jonas, vi hörs kanske sen. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh, vart har du köpt ramen? Jättefin!

2011-03-08 @ 21:13:31
URL: http://E-Ericsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0