Money’s just a piece of paper, gold is blinding don’t you see, fame is just our own illusion of what life was meant to be





Nämn något som gjorde dig glad igår
: Att Jonas kom hit
Vad gjorde du kl 08 imorse:
Sov som en stock
Godaste glassmaken:
LION kulglass
Tror du på kärlek vid första ögonkastet
: Attraktion men inte kärlek. Nej.
Sover du tungt:
För det mesta ja
Drömmer du mardrömmar:
Rätt ofta faktiskt
Trivs du med ditt jobb
: Jobbet på kyrkan med barnen ja!!
Favoritklädsel: Mina plyshbyxor hehe
Favoritlåt just nu
: Kärleksvisan
Vad ser du om du tittar till höger:
Min vägg
Vad gör dig glad just nu:
Att jag har min pojkvän vid min sida och mina vänner
Vad ska du göra härnäst
: Övningsköra med pappa
Höger
eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu
: Glad!
Favoritgodis: Center, eller choklad i all form
Kläder just nu: Strumbyxor och en stickad tröja
Sommarplaner: Förhoppningsvis JOBBA, fylla 18, gå på krogen, fara utomlands med Jonas
Hur många kuddar sover
du med: 2/3
Vad gjorde du för  sedan: Åt middag
Det sista du sa högt
: "Tack för maten"
Det senaste någon sa till dig: "Varsågod"
Vad har du druckit idag: Oboy, mjölk
Vad var det senaste du åt:
Pannbiff och potatismos
Vad var det senaste du köpte
: En bok "Elsas mode"
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun hos P, Beige hos M
Vad är det för väder hos dig nu:
Är inne så vette tusan
Spelar du något instrument
: Inte så bra
Morgon eller nattmänniska: Natt, men tycker om att stiga upp tidigt när man är ledig av någon konstig anledning
Vad är viktigast för dig: Att mina fina mår bra
Är du kittlig: Bara under fötterna
Snarkar du
: Johodda
Stjärntecken: Kräfta
Äckligaste insekten: Hatar fan alla insekter, till och med fjärillar
Längtar du mest efter just nu: tills jag blir 18!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0